Pro skoly

Access Bars ve školách

Projekt Access Bars ve školách je celosvětový projekt a v mnoha zemích se osvědčil jako velmi jednoduchá a zároveň efektivní relaxační metoda, s obrovským přínosem pro každé dítě, pro školu, ale i pro rodiče a rodiny samotných dětí.

 

Gramotnost v oblasti duševního zdraví  zatím není předmět, který by se děti ve školách učili a přitom znalosti z této oblasti přispívají k celkové pohodě, k tomu jak se cítíme, myslíme a jednáme. Je zásadní pro zvládání stresu, životních výzev, navazování zdravých vztahů a rozhodování. 

 

Děti s dobrým duševním zdravím mají větší pravděpodobnost dosažení lepších studijních výsledků.

 

Včasná intervence a vzdělání mohou pomoci předcházet závažnějším duševním onemocněním, jako jsou deprese, úzkostné poruchy a jiné psychické problémy. Duševní zdraví má také přímý vliv na fyzické zdraví.

 

Zahrnování témat spojených s duševním zdravím do výuky umožňuje lepší pochopení, jak rozpoznávat duševní nepohodu, identifikovat problémy a podporuje včasné vyhledání pomoci a podpory.

 

Access Bars nabízí jedinečnou možnost, jak do školního prostředí vnést hlubokou relaxaci a emocionální vyrovnanost.

Co je Access Bars?

Access Bars je metoda zaměřená na uvolnění mentálních, emocionálních a fyzických bloků prostřednictvím 32 bodů na hlavě – více ZDE, které při lehkém dotyku stimulují pozitivní změny v mozku.

 

Access Bars uklidňuje rozbouřenou mysl, snižuje stres a poskytuje mozku prostor pro doplnění energie. Tato jemná technika působí na uvolnění fyzických i mentálních bloků uložených v těle a napomáhá větší pohodě v různých oblastech života.

 

Během sezení Bars se většina klientů přestává soustředit na problémy a starosti běžného dne a začíná hluboce relaxovat. Mozkové vlny se zpomalí, což umožní přístup ke vzorcům chování, systémům přesvědčení a postojům, které až do teď vytvářely hranice a limity pro život, po kterém toužíme. 

Zahrnutí relaxační metody do výuky pomáhá:

[qodef_icon_list_item icon_pack=“font_awesome“ fa_icon=“fa-check-circle“ link_item=“no“ icon_size=“14″ icon_color=“#fe999e“ title=“zlepšit soustředění a zvýšit zapojení dětí do vzdělávacího procesu“][qodef_icon_list_item icon_pack=“font_awesome“ fa_icon=“fa-check-circle“ link_item=“no“ icon_size=“14″ icon_color=“#fe999e“ title=“budovat vztahy mezi žáky a učiteli, vytvářet větší důvěru a porozumění“][qodef_icon_list_item icon_pack=“font_awesome“ fa_icon=“fa-check-circle“ link_item=“no“ icon_size=“14″ icon_color=“#fe999e“ title=“k lepší koncentraci, zlepšení dovedností a spolupráci ve třídě“][qodef_icon_list_item icon_pack=“font_awesome“ fa_icon=“fa-check-circle“ link_item=“no“ icon_size=“14″ icon_color=“#fe999e“ title=“dětem s ADHD, dyslexií, autismem … apod.“]
[qodef_icon_list_item icon_pack=“font_awesome“ fa_icon=“fa-check-circle“ link_item=“no“ icon_size=“14″ icon_color=“#fe999e“ title=“zvýšit motivaci k učení“][qodef_icon_list_item icon_pack=“font_awesome“ fa_icon=“fa-check-circle“ link_item=“no“ icon_size=“14″ icon_color=“#fe999e“ title=“rozvíjet emocionální inteligenci, empatii – ubývá násilí“][qodef_icon_list_item icon_pack=“font_awesome“ fa_icon=“fa-check-circle“ link_item=“no“ icon_size=“14″ icon_color=“#fe999e“ title=“proměnit hyperaktivitu dětí do kreativity“][qodef_icon_list_item icon_pack=“font_awesome“ fa_icon=“fa-check-circle“ link_item=“no“ icon_size=“14″ icon_color=“#fe999e“ title=“u dětí s vadou řeči (dyslálie, koktavost, breptavost)“]

Implementace Access Bars do školního programu představuje inovativní způsob, jak zmírnit řadu aktuálních výzev a problémů, kterým školy čelí a nabízí nástroj pro podporu celkové pohody ve škole a úspěchu studentů i pedagogického personálu.

 

Může být velkým přínosem také z hlediska snížení stresu a zlepšení celkové psychické pohody.

 

U pedagogů z dlouhodobého hlediska vede k vyšší spokojenosti v práci a snížení rizika vyhoření.

Podpora duševního zdraví a wellbeing

Výzkumy ukazují, že metody, které aktivně podporují gramotnost v oblasti duševního zdraví a welbeing, mají pozitivní dopad na celkovou atmosféru ve škole, která se projeví skrze větší pohodu studentů i pedagogů. Ubývá problémů se šikanou a mikroagresí, s poruchami přijmu potravy a také se zlepšují studijní výsledky žáků.

Je tedy zřejmé, že investice do gramotnosti v oblasti duševního zdraví ve školách představuje klíčový krok k podpoře zdravější a šťastnější budoucnosti pro všechny studenty a podpoře psychické pohody učitelů.

Moderní škola není jenom institucí, která poskytuje vzdělání, ale v současné době, víc než kdy jindy může podpořit emocionální a sociální rozvoj žáků. 

[qodef_blockquote text=“Ponořte se do stavu hluboké relaxace. Uvolněte svůj mozek – uvolněte své tělo.“ title_tag=“h6″]

Spusťte české titulky!

Co nabízíme?

Začlenění metody Access Bars do škol přináší mnoho benefitů a také možností. Proto naše programy vždy šijeme na míru situaci, potřebám a velikosti každé školy, případně školky. 

 

Celkově  projekt Access Bars ve školách může přispět k vytvoření pozitivního a podporujícího vzdělávacího prostředí, které podporuje nejen akademický úspěch, ale také osobní rozvoj a duševní zdraví studentů a učitelů.

 

Pro více informací a spolupráci mě prosím kontaktujte. Ráda se s vámi potkám osobně nebo v rámci online schůzky.